• 16-01-2021, 21:02:38
    #1
    Urfadan, istanbula gideceğim kendi aracımla. Yol uzun olduğu için karantina saatinde de yolda olmam gerekiyor.
    Bunun için bir izin falan alınabiliyor mu? E-devletten baktım ama sadece 65 yaş üstü seyahat izni var.
  • 16-01-2021, 21:03:59
    #2
    65 yaş altı da var aynı modülde. geçen hafta izin aldım anında onay veriyor sistem yolda çevirme falan da olmadı gittim geldim.
  • 16-01-2021, 21:23:30
    #3
    65 yaş altı da var, ancak belge sunman lazım seyahat gerekçene yönelik. Tedavi, ÖSYM sınavı, askerlik, birinci derece yakın vefatı gibi gerekçeler var.