• 14-01-2021, 03:42:39
    #1
    list boxa 2 tane item yazdırıyorum fakat 1 kere dönüyor sadece.
  • 14-01-2021, 03:52:05
    #2
    teamviewer var ise iletirseniz bir bakalım hocam.
  • 14-01-2021, 03:52:28
    #3
    Birinci if koşuluna girdikten sonra listbox sı sıfırlıyorsun. Satır 28 yanlış saymadıysam. Muhtemelen oradan kaynaklı
  • 14-01-2021, 05:19:32
    #4
    emreozden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birinci if koşuluna girdikten sonra listbox sı sıfırlıyorsun. Satır 28 yanlış saymadıysam. Muhtemelen oradan kaynaklı
    evet evet ya çok sonradan farkettim
  • 14-01-2021, 05:19:48
    #5
    etiraj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teamviewer var ise iletirseniz bir bakalım hocam.
    rica etsem pm bakar mısınız?