• 13-01-2021, 20:43:21
    #1
    Merhaba, Ekim ayında ödemesini yapıp, Kasım ayı A1 ehliyetine yazıldım.
    Derslere gittim, sınavıma girdim Aralık'ta ve geçtim.

    17 Aralık'ta sınava girdim, çıktıktan 15 dakika sonra sınavı geçtiğimi öğrendim yani aynı gün açıklandı.

    17 Aralık'tan bu yana direksiyon dersleri başlamadı, bir ehliyeti alamadık.
    Staja gittiği bu süreçte minibüsler gerçekten sıkıntı yaratmaya başladı. Virüsten dolayı almıyorlar, eskiden kıç kıça gidiyoduk

    Geçenlerde 5. - 6. minibüse bindim 1 saatim yollarda geçiyor.

    Neyse asıl sorum şu, yakın zamanda (pandemi süreci sonrası) ehliyet alan var mı? Ortalama ne kadar sürüyor ehliyet alma süreci?
  • 13-01-2021, 21:11:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, herkes bu durumdan şikayetçi 1,5-2 aydır bekleyenler var sanırım kimse alamadı henüz daha hafta sonları yasak diye.