Bu Hatanın Sebebi Nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu Hatanın Sebebi Nedir?
2
●
78
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu Hatanın Sebebi Nedir?
11-01-2021, 02:54:32
#1
novastarix
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu hatanın sebebi nedir arkadaşlar?
11-01-2021, 03:01:51
#2
Costantine
.htaccess dosyanızdaki okuma iznine bir göz atın
11-01-2021, 03:08:15
#3
novastarix
Costantine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
.htaccess dosyanızdaki okuma iznine bir göz atın
Düzelttim teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler