Merhaba,
Domain içerisinde ÖSYM'nin yaptığı sınavlardan bir tanesinin adının (DGS) geçmesi sıkıntı çıkarır mı ileride?
Birde site de sınav puanlarını yayınlayacağım. Fakat çok fazla veri var bunları otomatik olarak nasıl çekebilirim. Yoksa teker teker kopyala-yapıştır mı yapmam gerek?
Teşekkürler..!
Sıkıntı yaratır mı?
0
●88