• 09-01-2021, 23:15:56
    #1
    Merhaba. Samsung S7 Edge telefonumuz durduk yere kapandı, sadece sol üst köşedeki şarj göstergesi kırmızı ışık olarak yanıyor. Tüm methodları denedik (ses açma, home ve güç tuşu). Yarın telefoncuya gidemediğimiz için acil olarak bir şekilde açmamız gerekiyor, yardımcı olabilir misiniz?
  • 09-01-2021, 23:26:30
    #2
    Şöyle yapalım. Telefonunuzun açma kapama düğmesine telefonun ışığı sönene kadar uzun şekilde basılı tutun düzelecektir.
  • 09-01-2021, 23:27:17
    #3
    UnmoveD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle yapalım. Telefonunuzun açma kapama düğmesine telefonun ışığı sönene kadar uzun şekilde basılı tutun düzelecektir.
    Denedik hocam hiçbir şey olmuyor