• 08-01-2021, 18:57:13
    #10
    GianC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açsanız iyi olur aslında
    r10 ilan kısmı market kısmı get kısmı. kredi kartı ile satın alınıp r10 arada komisyon kesicek.
  • 08-01-2021, 19:19:40
    #11
    R10-Market Trendyol hepsiburada n11de mağazası açılmamış miydi
  • 08-01-2021, 19:36:44
    #12
    komisyon oranı bionluk, sadeceondan düşük olursa onları piyasadan silecektir.
  • 08-01-2021, 19:44:03
    #13
    güzel şeyler olacak beklemedeyiz