merhaba bir projemde visual studio c# ile bir masaüstü uygulaması yazıyorum fakat veri tabanı kısımlarında bazı sorunlarım var yardımcı olabilecek ya da yol gösterebilecek birisi var mı ?
Şimdiden çok teşekkür ederim.
visual studio c# ile veritabanı uygulaması
2
●37
- 06-01-2021, 03:48:58sorunlarım biraz fazla o yüzden yazarak kimseyi rahatsız etmek istemedim.oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle