• 05-01-2021, 15:57:34
    #1
    arkadaşlar merhaba logoistadamin packini birisi ücretsiz r10 da paylaşmişti elinde linki olan hala varsa atabilirmi ?
  • 05-01-2021, 16:00:27
    #2
    Yorumum bulunsun ben de alabilirim.
  • 05-01-2021, 16:09:10
    #3
    İNDİRME LİNKİ

    Bir tane buldum sizlerlerde paylaşiyim
  • 05-01-2021, 16:14:08
    #4
    İNDİRME LİNKİ


    Bir tane daha buldum buyrun
  • 05-01-2021, 16:16:32
    #5
    benim kendi gfx packim var 25tl ye satıyorum çok kapsamlı isterseniz verebilirim