Hangi sektörde arayüz çizeyim?
6
●75
- 03-01-2021, 16:23:52exxen için yapabilirsinizPratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2021, 16:24:30Üyeliği durdurulduGüzel fikir, arayüzü hoşuma gitmiyordu zatenAytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-01-2021, 16:28:02
- 03-01-2021, 16:29:03Figma veya Adobe XD kullanımın zayıfsa geliştirip mobil uygulamalar üzerine çizim yapmanı tavsiye ederim.Pratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca renk, ve tipografi kullanımı konusunda da ilaveten kaynaklar okumanı ve uygulama yapmanı öneririm.
Son olarak ise boş vakitlerinde değil gününün belirli zamanlarında UX konusunda belirli bir program çerçevesinde okumalar yapmanı şiddetle öneririm.
Bu sayede işine bakışın, müşterilerine sunabileceğin alternatiflerin fazla olacağı gibi kendini de çok üst seviyelere taşıma şansı yakalamış olursun.