Merhaba,
Bir projemiz için animasyon şeklinde youtube videosu ve animasyon hazırladık ve hazırlamaya devam edeceğiz. İçeriğinde bir oyuna ait karakterler mevcut. Credit's kısmında telif bilgisi vermeyi düşünüyoruz. Telif bilgisi nasıl olmalı? Sadece hak sahiplerine teşekkür ederiz şeklinde bir metin yeterli mi? Ayrıca, yapılan eserimizin de başkaları tarafından kaynak gösterilmeden kullanılmaması için hangi lisanslama modelini seçmeliyiz?
Cevap veren arkadaşlara, teşekkür ederim.
Lisanslama ve Telif Hakkı Hakkında
4
●107
- 03-01-2021, 11:27:49Telif hakkı koruyan 3. Parti youtube anlaşmalı firmalar vardı sanırsam, fakat bunlar ne kadar sağlıklı ne kadar mantıklı bilmiyorum hiç kullanmadım.
Örn; gizza, buzzmyvideos ( kullanmadım, kullanmadan önce araştırmanızı öneririm. Sanırsam adsense gelirlerinden yüzde alıyorlar ) - 03-01-2021, 11:28:53Ekstra olarak eğer sadece sesi lisanslamak isterseniz ben dijital platformlara yayın yapabilirim
distribütörüm ise believe music - 03-01-2021, 11:33:05mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Sesi lisanslama ihtiyacımız bulunmuyor, sesi farklı bir platformdan satın aldık.mrkarasabit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandığımız karakterlerin telif hakkı ile ilgili de bilgi beklemekteyim. Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ediyorum tekrardan.