• 31-12-2020, 19:44:42
    #10
    2 adet forumdan çeyrek bilet kodu satın aldım
  • 31-12-2020, 19:44:55
    #11
    Her sene 3 tane alırdım artık almıyorum hiç güvenim kalmadı.
  • 31-12-2020, 19:45:14
    #12
    almadım
  • 31-12-2020, 19:48:45
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda kaç kişi milli piyango aldı? inşallah aramızdan birine çıkar umarım. Ben almadım
    tam toplumu yansıtan bir cümle olmuş: islam terminolojisi içinde kullanılan inşallah duası nı bir haram için kullandınız. Hayatımızın her alanı böyle yanlış anlamayın kötülemek için yazmıyorum, hoşuma gitti hatta aklıma uğur mumcu'nun türk vatandaşı tanımı geldi
  • 31-12-2020, 19:54:47
    #14
    Tüpçüden sonra almadım almam...
  • 31-12-2020, 20:22:25
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda kaç kişi milli piyango aldı? inşallah aramızdan birine çıkar umarım. Ben almadım
    Parasal olarak tüpçüden üstün olmadığım için tüpçünün parasına para katamam 😁
  • 31-12-2020, 20:35:43
    #16
    2 adet aldım. Her sene 2 tane alırım. Ertesi gün kısa bir heyecan olur 😀
  • 31-12-2020, 20:38:59
    #17
    Almadım, almıyorum...
  • 31-12-2020, 20:56:24
    #18
    Normalde alırdım ama bu sene aklıma bile gelmedi.