• 31-12-2020, 18:52:40
    #1
    Kaç adet milli piyango aldınız? Ben 3 adet
    Çıkacağından değil de, bakması çok eğlenceli oluyor yılbaşı piyangosunun
  • 31-12-2020, 18:53:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    xxx
  • 31-12-2020, 18:53:11
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Almadım onun yerine kola cips aldım daha karlı
  • 31-12-2020, 18:53:15
    #4
    3 de alsak 1000 tane de alsak bize çıkmayacak
  • 31-12-2020, 18:53:16
    #5
    Sıfır.
  • 31-12-2020, 18:53:26
    #6
    Biri sanal biri fiziksel
  • 31-12-2020, 18:53:30
    #7
    Hiç almadım.
  • 31-12-2020, 18:53:31
    #8
    1 tane alacaktım onu da unuttum ya
  • 31-12-2020, 18:53:38
    #9
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almadım onun yerine kola cips aldım daha karlı
    milli piyangoya bakmanın zevkini hep alamıyoruz ama