Klavyeye Tuş Atamak İstiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Klavyeye Tuş Atamak İstiyorum
4
●
42
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Klavyeye Tuş Atamak İstiyorum
30-12-2020, 21:25:44
#1
mahsunkskin
Arkadaşlar kullandığınız veya önerdiğiniz klavyeye tuş atama uygulaması varmı acaba?
30-12-2020, 21:27:03
#2
emrerusen
konu takip
30-12-2020, 21:30:50
#3
ibocum
https://support.microsoft.com/tr-tr/...4-0928873d712f
30-12-2020, 21:32:32
#4
mahsunkskin
ibocum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://support.microsoft.com/tr-tr/...4-0928873d712f
Teşekkürler ☺️
30-12-2020, 21:32:36
#5
RQ7
Autohotkey öneririm
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler