• 30-12-2020, 20:50:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Doğum günlerinde ismimizin yanında doğum günü pastası şeklinde ikon çıkıyor sanırım? Daha önce gören oldu mu? Şaşırdım görünce

    Bu arada doğum gününüz (ise eğer) sevdiklerinizle beraber nice mutlu yıllara @json;

  • 30-12-2020, 20:54:21
    #2
    Çok tatlı bir ikon

    @json doğum günün kutlu olsun
  • 30-12-2020, 20:54:43
    #3
    ilk defa gördüm r10 belediyesi çalışıyor @Coşkun Çetin; birazdan konu açıyor
  • 30-12-2020, 21:10:03
    #4
    14 ocakta bakarım... @everyone
  • 30-12-2020, 21:12:43
    #5
    Administrator
    Birazdan konu açacağım

    @EftalBulut; ‘un aklına çok güzel bir fikir geldi onu uyguladık.