R10 Profildeki Pasta ikonu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Profildeki Pasta ikonu?
4
●
136
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Profildeki Pasta ikonu?
30-12-2020, 20:50:18
#1
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Doğum günlerinde ismimizin yanında doğum günü pastası şeklinde ikon çıkıyor sanırım? Daha önce gören oldu mu? Şaşırdım görünce
Bu arada doğum gününüz (ise eğer) sevdiklerinizle beraber nice mutlu yıllara
@
json
;
30-12-2020, 20:54:21
#2
utkukaya
Çok tatlı bir ikon
@json doğum günün kutlu olsun
30-12-2020, 20:54:43
#3
İsmetKerem
ilk defa gördüm r10 belediyesi çalışıyor
@
Coşkun Çetin
; birazdan konu açıyor
30-12-2020, 21:10:03
#4
Misafir
14 ocakta bakarım... @everyone
30-12-2020, 21:12:43
#5
Coşkun Çetin
Administrator
Birazdan konu açacağım
@
EftalBulut
; un aklına çok güzel bir fikir geldi onu uyguladık.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler