• 29-12-2020, 22:22:04
    #1
    Merhabalar,
    Geçen gün bir hesaba mesaj atmak için mesaj gönderme yerine girdiğim an " hoop yakaladım seni ne yazıyorsun bakalım? " gibisinden bir mesaj geldi.
    İlk defa yaşadığım için şaşırdım. Peki bunu nasıl yapabiliriz?
    Ya da bizi takip eden herkese nasıl otomatik dm gönderebiliriz?
    Teşekkürler.
  • 29-12-2020, 22:25:45
    #2
    Bende merak ediyorum rezervasyon alayım geri dönerim
  • 29-12-2020, 23:00:48
    #3
    https://business.twitter.com/i/settings/support adresinden aktif edilebiliyordu ancak sistem apiye geçti