Geçen gün bir hesaba mesaj atmak için mesaj gönderme yerine girdiğim an " hoop yakaladım seni
ne yazıyorsun bakalım? " gibisinden bir mesaj geldi. İlk defa yaşadığım için şaşırdım. Peki bunu nasıl yapabiliriz?
Ya da bizi takip eden herkese nasıl otomatik dm gönderebiliriz?
Teşekkürler.