• 29-12-2020, 00:51:00
    #1
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Merhaba arkadaşlar, gib üzerinden kesilen e-arşiv faturalara logo ekleme şansımız var mı? Entegratör kullanmadan böyle bir işlem yapılıyor mu?
  • 29-12-2020, 00:54:37
    #2
    http://forum.efatura.gov.tr/view.php?id=79 ilgili konuda açıklama yazıyor hocam
  • 29-06-2022, 01:42:26
    #3
    https://faturalogo.com/ sitesinden


    Basit bir şekilde e-arşiv den indir yaptığınız zip dosyasını açın ve içerisinde bulunan xml dosyasını ve firma logonuzu ekleyin sonra da logo eklenmiş birşekilde indirin
  • 31-08-2022, 15:14:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alternatif olarak e-Arşiv faturaya logo ekleyen uygulamalar var
    örneğin Faturaport'da bunu yapabiliyorsunuz
    detaylı bilgi için aşağıdaki bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz.
    https://www.faturaport.com/kullanim-...-nasil-eklenir