• 26-12-2020, 22:51:30
    #1
    5-6 saattir R10 da aşırı zor geziniyorum ya sadece bende mi böyle ?
  • 26-12-2020, 22:52:30
    #2
    Merhabalar, büyük ihtimal sizde öyle. Şuana kadar bende herhangi bir yavaşlama olmadı
  • 26-12-2020, 22:52:37
    #3
    bende de var o sorun
  • 26-12-2020, 22:52:56
    #4
    Sanırım şuan sende sorun var tabletten giriş yapıyorum gayet akıcı
  • 26-12-2020, 22:53:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sorun yaşamıyorum şu an / Turknet / Sivas
  • 26-12-2020, 22:54:03
    #6
    Cok hafif bir kasilma var sitede. Sanirim yeni temanin etkisi bu. Bilemedim simdi
  • 26-12-2020, 22:55:03
    #7
    ilbeyg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, büyük ihtimal sizde öyle. Şuana kadar bende herhangi bir yavaşlama olmadı
    sürekli robot musunuz testi de çıkıyor..

    udaytaskann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım şuan sende sorun var tabletten giriş yapıyorum gayet akıcı
    telefonda problem yokta pc de çok yavaş ya kanserlendim

    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun yaşamıyorum şu an / Turknet / Sivas
    Turknet istanbul 50mbps download ama aşırı yavaş suan
  • 26-12-2020, 22:56:36
    #8
    Bende de o sorun var. Biraz yavaslama ve sürekli robot musun sorusu
  • 26-12-2020, 22:58:13
    #9
    Network sayfasını attım anlayan varsa bakabilir mi? Bir problem var gibi gözüküyor