• 26-12-2020, 13:21:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu logoyu ben çizmedim, babam gösterdi biri çizmiş ama beğenmemiş babamın arkadaşları.
    Bende dedim neyini beğenmemişler diye sordum ama adamlar belalı müşteri tipi ne istedikleri belli değil gibi sizlerin yorumunu merak ediyorum.

  • 26-12-2020, 13:22:00
    #2
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu logoyu ben çizmedim, babam gösterdi biri çizmiş ama beğenmemiş babamın arkadaşları.
    Bende dedim neyini beğenmemişler diye sordum ama adamlar belalı müşteri tipi ne istedikleri belli değil gibi sizlerin yorumunu merak ediyorum.

    güzell
  • 26-12-2020, 13:22:45
    #3
    10 numara olmuş.revize istiyorlarsa istediklerini söylesinler
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu logoyu ben çizmedim, babam gösterdi biri çizmiş ama beğenmemiş babamın arkadaşları.
    Bende dedim neyini beğenmemişler diye sordum ama adamlar belalı müşteri tipi ne istedikleri belli değil gibi sizlerin yorumunu merak ediyorum.

  • 26-12-2020, 13:22:54
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Büyük i sorunu olmayan bir font seçebilirsiniz.
    Kötü duruyor bu haliyle.
  • 26-12-2020, 13:24:28
    #5
    nedense bana ilk gördüğümde orak ve çekici anımsaattı. yoks ben başka bir pencereden mi baktım anlamadım. sağ kesim için biraz sıkıntılı bir logo gibi geldi.
  • 26-12-2020, 13:25:09
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Font hariç logo şahane olmuş elinize sağlık
  • 26-12-2020, 13:26:02
    #7
    Bir tık sanki basit gibi durdu CRD ve altındaki yazı.
  • 26-12-2020, 13:30:02
    #8
    Font sıkıntılı gerisi güzel
  • 26-12-2020, 13:30:39
    #9
    Logo Gösterişli dururken font sade durmamalı bence. İkisi birbirini tamamlamalı. Font type değişebilir.