Bu logoyu ben çizmedim, babam gösterdi biri çizmiş ama beğenmemiş babamın arkadaşları.
Bende dedim neyini beğenmemişler diye sordum ama adamlar belalı müşteri tipi ne istedikleri belli değil gibi sizlerin yorumunu merak ediyorum.
Bu logoyu ben çizmedim, babam gösterdi biri çizmiş ama beğenmemiş babamın arkadaşları.
Bende dedim neyini beğenmemişler diye sordum ama adamlar belalı müşteri tipi ne istedikleri belli değil gibi sizlerin yorumunu merak ediyorum.
Bu logoyu ben çizmedim, babam gösterdi biri çizmiş ama beğenmemiş babamın arkadaşları.
Bende dedim neyini beğenmemişler diye sordum ama adamlar belalı müşteri tipi ne istedikleri belli değil gibi sizlerin yorumunu merak ediyorum.
nedense bana ilk gördüğümde orak ve çekici anımsaattı. yoks ben başka bir pencereden mi baktım anlamadım. sağ kesim için biraz sıkıntılı bir logo gibi geldi.