Sanal Sunucu Çekilişi ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanal Sunucu Çekilişi ?
1
●
74
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sanal Sunucu Çekilişi ?
26-12-2020, 10:39:23
#1
Anonymouss06
Merhabalar,
Çalıştığım yerin sanal sunucularından bir adet olacak şekilde çekiliş yapabilir miyim ? Bir sorun olur mu
26-12-2020, 10:52:46
#2
nesmira
Üyeliği durduruldu
Olmaz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler