• 25-12-2020, 18:34:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar,

    Sistemimizin entegresini test etmek istiyorum. " 1 " veya " 5 " Dolar ödeme yapabilecek birisi varmı? Fazlasıyla arkadaşa ödeme geçeceğim.
  • 25-12-2020, 18:35:29
    #2
    Dolar hesabım var, yapabilirsem yardımcı olayım.
  • 25-12-2020, 18:36:11
    #3
    Merhabalar,
    Dolar ve euro hesabım var ama ödemeyi eft veya havale yapabilirim oda çok para tutuyor kart tanımlı değil hesaba.
  • 25-12-2020, 18:37:56
    #4
    metehandemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar hesabım var, yapabilirsem yardımcı olayım.
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Dolar ve euro hesabım var ama ödemeyi eft veya havale yapabilirim oda çok para tutuyor kart tanımlı değil hesaba.
    bi arkadaşımız yazdı dönüş yapsın ona göre bilgi vereceğim teşekkür ederim ilginiz için.