• 24-12-2020, 23:26:58
    #1
    2021 de açılacak olan R10.blog da kimler yazı yazabilecek? Tabii herkesin yazı yazamayacagını biliyorum sadece neye göre yazar seçilecek bunu ögğrenmek istiyorum.
    Bir de burda üye olanlar oradan da devam ediyor sayılacak mı?
  • 24-12-2020, 23:28:35
    #2
    Takip
  • 24-12-2020, 23:29:19
    #3
    Yetkilileri davet edip takip ediyorum

    @Coşkun Çetin;
  • 24-12-2020, 23:30:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bence kısıtlama getirmezler, herkes makale gönderebilir fakat makaleler kriterleri sağlıyor ise öyle yayınlanır büyük ihtimal. En mantıklısı bu heralde.
  • 24-12-2020, 23:30:07
    #5
    Aynı şeyi r10.*****'inde bilmek isterim (İsmini unuttum)
  • 24-12-2020, 23:30:13
    #6
    Merak içindeyim
  • 24-12-2020, 23:31:37
    #7
    R10 Blog Forumdan Bagımsız Olsa Ve Reklam Alınsa Sürekli Özgün İçerik Girişiyle Seo Anlamındada Türkiyede70.sıralara kadar gelir bence.Ve Kullanıcının Yazdıgı Yazı Ne Kadar Hit Alırsa Ona Göre Bir Puan Veya Ödül Verilebilir.
  • 24-12-2020, 23:32:04
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takip
  • 24-12-2020, 23:32:41
    #9
    Nerden başvuruyoruz