• 24-12-2020, 10:46:12
    #1
    Merhaba ,
    Basit bir davayı kazandım. 1 aydan fazla süre geçti. 15 gün önce gerekçeli kararı talep ettiğime dair yazıda verdim mahkemeye ama gerekçeli karar çıkmıyor ve tebliğ edilmiyor. Ne yapabilirim ? Bu şekilde çıkmasınımı bekleyeceğim ? Başka bir çözümü olan var mı ?
  • 24-12-2020, 10:50:40
    #2
    Gerekçeli kararlar biraz geç yazılır, bir süre daha bekleyeceksiniz.