Merhaba ,
Basit bir davayı kazandım. 1 aydan fazla süre geçti. 15 gün önce gerekçeli kararı talep ettiğime dair yazıda verdim mahkemeye ama gerekçeli karar çıkmıyor ve tebliğ edilmiyor. Ne yapabilirim ? Bu şekilde çıkmasınımı bekleyeceğim ? Başka bir çözümü olan var mı ?
Gerekçeli Karar Çıkmıyor.
1
●54