• 23-12-2020, 20:11:37
    #1
    Merhaba internette nereye baksam yeni nesil bioslar ile anlatmışlar. Acaba benim versiyonda ram mhz si yükseltme diye bir şey yok mu ya da ben mi yapamıyorum yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
  • 23-12-2020, 20:13:00
    #2
    anakartınızın ram için overclock desteklemesi lazım onun için. anakart modelinizi aratarak baktınız mı?
  • 23-12-2020, 20:15:34
    #3
    ismailakdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anakartınızın ram için overclock desteklemesi lazım onun için. anakart modelinizi aratarak baktınız mı?
    evet fakat yine bir cevap bulamadım hocam

  • 23-12-2020, 20:22:18
    #4
    laptop kullanıyorsunuz anladığım kadarıyla. açıkçası nasıl yapıldığını bilmiyorum laptop için masaüstünde direk xmp - d.o.c.p profilinden vs.ayarlanabiliyor ya da ram oc diye bir seçenek var bu sizin anakartınızın desteği ile alakalı tabi. fakat ram frekansını kafanıza göre yükseltmeniz birçok probleme sebep olabilir. çok büyük bir performans artışı vermeyecekse o riske girmeye değmez benim tavsiyem hiç bulaşmayın sonra mavi ekran sorunlarıyla uğraşırsınız. asla yapılamıyordur demiyorum ama zordur ve düşük ihtimalle yapabilirsiniz.
  • 23-12-2020, 20:36:42
    #5
    ismailakdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laptop kullanıyorsunuz anladığım kadarıyla. açıkçası nasıl yapıldığını bilmiyorum laptop için masaüstünde direk xmp - d.o.c.p profilinden vs.ayarlanabiliyor ya da ram oc diye bir seçenek var bu sizin anakartınızın desteği ile alakalı tabi. fakat ram frekansını kafanıza göre yükseltmeniz birçok probleme sebep olabilir. çok büyük bir performans artışı vermeyecekse o riske girmeye değmez benim tavsiyem hiç bulaşmayın sonra mavi ekran sorunlarıyla uğraşırsınız. asla yapılamıyordur demiyorum ama zordur ve düşük ihtimalle yapabilirsiniz.
    teşekkürler hocam vakit ayırdıgınız için