Ek iş olarak ne yapabilirim?
6
●138
- 23-12-2020, 16:48:47Merhaba arkadaşlar. Şuan hali hazırda bir yerde çalışıyorum. Ek iş olarak ne yapabilirim. Wordpress tarafında iyim. Adsense satıyorum ara ara. Önermek istediğiniz yöntemler olursa seve seve dinlerim. Teşekkür ediyorum şimdiden.
- 23-12-2020, 16:55:00Hocam bende web, grafik ve sosyal medya yönetimi sektörlerinde hizmet verip bir firmaya bağlı olarak çalışıyorum. Ayrıca kendi şirketimide kurup ek iş dediklerimi yapıyorum.akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinkide dahil olmak üzere bu işlerin hepsi fiziki işlemler. Ben daha çok otomasyon bir ek iş taraftarıyım.
Yani wordpress'den yola çıkacak olursan temadır, eklentidir 1 kere yapıp ömür boyu ticaretini yapmak gibi.
Grafik tasarım alanında zaten vakit ayırmadan böyle birşey mümkün değil ama wordpress ve bildiğim kadarıyla sunucu işleride bu dediğim gibi.
Böyle birşey düşünebilirsiniz. - 23-12-2020, 16:56:43Bence doğrudan para kazanma odaklı bir arayış içine girmektense madem çalışıyorsun yeteneklerin ya da ilgi alanın dahilinde yeni şeyler öğren veya uzmanlaş derim. Bir E-ticaret şirketinde dijital pazarlama uzmanı olarak çalışıyorum ama küçüklükten beri en çok istediğim şey yazılım öğrenmekti. 30 yaşındayım hem çalışıyorum, hem yeni bir üniversiteye başladım hem de her türlü kaynaktan (youtube, udemy, kitap) yazılım öğreniyorum. Şu an için maddi bir gelir yaratmaktan çok kendime yatırım yapıyorum. 5 yıl sonra hangi pozisyonda, nasıl bir işte çalışacağımı zaman gösterecek. Uluslararası Ticaret mezunu olduğum için e-ticaret ile de uğraşıyorum. Etsy, Amazon gibi sitelerde satış yapıyorum çok kazanmıyorum ama deneyimleyerek öğrendiğim şeyler çok paradan daha kıymetli.
- 23-12-2020, 16:57:22Forum içinde al sat yapıyorum. (vütçeme uygun her şeyi)
Güvendigim kullandıgım panellerden takipci satıyorum. (dışarıya)
Ufak komisyonlarla aracı olup insanlara yardımcı oluyorum.
7-24 forumdayım para kazanabilecegim her konuyu okuyor bakıyorum
Alıp satmasam bile ederi nedir değeri nedir öğreniyorum. - 23-12-2020, 17:08:20Teşekkür ederim hocamAtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam bende şuan işyerimde yönetici pozisyonumdayım. Bununla birlikte girişimciyim. Yani 10 yıl sonra şirketimi kurup başına geçmiş bir vaziyette görüyorum kendimi. İnşallah olacak. Bu tarz işleri aslında yan gelir olarak, şirket giderleri için düşünüyorum. Dijital pazarlama uzmanlığı için bir kaç yerle görüşmüştüm. Sırf tecrübem yok diye almamışlardıSophisticated adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneriniz için teşekkür ediyorum 
Önerin için teşekkürler kardeşimsenibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2020, 17:14:53Oooo Müdürüm hoş geldin. Kendi konumda seni görmek güzel. 18:00'de işten çıkıyorum. Bu konuyu akşam konuşalımayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

