• 23-12-2020, 11:01:19
    #1
    r10.com girerseniz r10.nete yönlendiriliyor neden coma taşınmıyor hep merak etmişimdir.
  • 23-12-2020, 11:01:56
    #2
    Aslında haklısın com her zaman iyidir

    artık r10 global uzantıya geçmesi lazım
  • 23-12-2020, 11:01:58
    #3
    .net açıldığından beri kullanılıyor ve herkesin kafasın da oturmuş bir alan adı .com neden taşınsın ki bu bir intihar ve saçmalık olur .
  • 23-12-2020, 11:02:14
    #4
    Böyle biliniyor diye sanırım .com u ve diğer uzantıları Coşkun bey satın aldıktan sonra alındı diye biliyorum
  • 23-12-2020, 11:03:05
    #5
    Bence bu daha havalı.
    • EvilBozkurt
    • Berkayyildirim
    • mhazar
    EvilBozkurt, Berkayyildirim ve mhazar bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 23-12-2020, 11:03:09
    #6
    Marka değeri olduğundan dolayı. Mesela ben birçok defa muhabbet arasında bu platformdan bahsederken "R10" değil de "R10.Net" olarak söylüyorum.
  • 23-12-2020, 11:03:31
    #7
    Bence R10.com okunuşu güzel değil R10.net akılda kalıcı hemde okunuşu güzel 😂
  • 23-12-2020, 11:03:34
    #8
    Yuzlerce Google index'i var net icin. Ayrica 15-16 yildir boyle sanirim, macera aramaya ne gerek var?
  • 23-12-2020, 11:03:29
    #9
    Neden taşınmasın