• 22-12-2020, 23:30:56
    #1
    Arkadaşlar alttaki gibi sert plastik bardağın üstüne logo vs. basabileceğim baskı makinesi arıyorum. Tavsiyeniz var mı? Kupa baskı makineleri işimi görür mü?

  • 22-12-2020, 23:34:36
    #2
    EMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar alttaki gibi sert plastik bardağın üstüne logo vs. basabileceğim baskı makinesi arıyorum. Tavsiyeniz var mı? Kupa baskı makineleri işimi görür mü?

    UV baskı yaptırmanızı öneririm yada şeffaf Sticker
    Kupa baskı makinası işinizi görmez
  • 22-12-2020, 23:36:35
    #3
    BehzatBerkovan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    UV baskı yaptırmanızı öneririm yada şeffaf Sticker
    Kupa baskı makinası işinizi görmez
    Teşekkürler hocam, spesifik bi tavsiyeniz var mı? Şu model gibi vs.
  • 22-12-2020, 23:37:23
    #4
    EMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam, spesifik bi tavsiyeniz var mı? Şu model gibi vs.
  • 22-12-2020, 23:39:10
    #5
    BehzatBerkovan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şeffaf sticker oluyor sanırım hocam doğru mudur?
  • 22-12-2020, 23:40:25
    #6
    EMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şeffaf sticker oluyor sanırım hocam doğru mudur?
    İlk gönderdiğim UV Baskı
    Şimdi eklediğim Sticker

  • 22-12-2020, 23:41:11
    #7
    BehzatBerkovan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk gönderdiğim UV Baskı
    Şimdi eklediğim Sticker

    Çok sağ olun hocam. Teşekkürler.
  • 22-12-2020, 23:42:18
    #8
    Kupa baskı makinesi 150-180derece arası sublimasyon tekniği ile basar. Yani bardak falan kalmaz ortada.
    Uv baskı yapabilirsiniz ama maliyet yüksektir.
    En uygunu sticker olacaktır. Şeffaf folyo, beyaz folyo veya beyaz kuşe stickerdan uygulama yapabilirsiniz. Sizin için ideali şeffaf sanıyorum.

    Yaptığımız birkaç örnek;

    KESİM VİDEOSU

    Dükkana geçince şeffaf folyo örneğini de atarım.
    İsterseniz fiyat alabilirsiniz.
  • 22-12-2020, 23:42:33
    #9
    EMent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağ olun hocam. Teşekkürler.
    Çok Tıkanırsanız üretimde de yardımcı olurum.