Hakkında hayırlısı olmuş hocam takma kafana
Hayırlısı allahtan ne diyelim kibl
Falcıya guvenip ayrildiysa bosverin hocam takmayın bahanedir bence
O zaman iyiki yolun başından ayrılmış benden
aynısını geçmişte kuaför bir abla benim kız arkadaşıma yapmıştı. fal ayağına bişeler sallamıştı. gençlik işte bizimkide inanmıştı. Allaha şükür iyikide inanmış. şuan süper bir hayatım var
Allah bozmasin
ayrılmak isteğini falcıya mal eden birisinin samimiyetine inanmam. Falcının adresini, adını, nerede fal baktırdığını sorsanız eminim ki bir dakika içinde yanıtlayamayacaktır, her şey yalan. Falmış, falcıymış...
Güya yaşlı bi falciymis herkes inanir vs neyse uzatma dedim