Merhaba, tam olarak nereye yazacağımı bilemedim.
XML üzerinden n11, hb, gg ve trendyol da ürün çıkışı yapacağım. Ancak listelemede fotoğraf boyutlarında TO 2:3 format istiyor diğerleri 1:1
Sorum şu, bu şekilde satış yapan arkadaşlar, TO kendisi mi düzenliyor ediyor boyutu yoksa biz tek tek el ile mi yapacağız?
yada tam tersi; 2:3 girilen bir fotoğrafı n11, gg gibi yerler otomatik olarak ortalayıp 1:1 yapıyor?
Deneyimi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim; teşekkürler.