Merhabalar, themeforest için blogger radyo teması hazırladım ve gönderdim.Ama red verdi ve tek açıklaması yetersiz olmasıydı.Şundan dolayı kabul etmedik deseler düzenleyip tekrar göndereceğim ama bunu yazmıyorlar.Temaya bakıp sizce sorun ne olabilir.Fikir verirmisiniz?
Tema demo adresi : https://radiobabelv1.blogspot.com/p/demo.html
Themeforest yaptığım tasarım'a red veriyor
7
●152
- 21-12-2020, 15:38:50
- 21-12-2020, 15:51:06İletişim butonları çalışıyor hocam.Sadece yukarda ki menüde Blog kısmına link vermedim.Onun dışında hepsi çalışıyor.Sizce 1 2 tane sayfaya link vermedim diye red yemiş olabilirmi ? Boş dediğiniz sayfalarıda belirtirseniz ona göre düzenleme yapacağım hocam.ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2020, 15:56:37Doldurun hocam, şuan çok boş kalmış. Dökümasyon dosyanızın çok iyi olması gerekiyor.maviyapimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2020, 16:07:23Kabul edilmemesi gayet normal.
Themeforest her seyiyle yuksek kaliteli isleri kabul ediyor. Tipografiden tutun da farkli farkli ozelliklere kadar uzanan kalite anlayisi var adamlarin.
Siz sadece bir tema yapmissiniz ki onu da tamamlamamissiniz.
Sitenin portfolyosundaki diger temalari incelemenizi oneririm oncelikle. - 21-12-2020, 16:11:05Öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim.Diğer temaları inceleme fırsatım oldu.Ama kabul edilmemesi gayet normal yazınızın daha yapıcı olması açısından,eksikleri veya önerilerinizi de yazsaydınız bu konuda yardımcı olabilirsiniz.NetX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2020, 16:34:38İste bunu sizin cozmeniz lazim. Ornegin yukarida tipografi dedim. Bunun icine yazi tipinden tutun da renklere, harf ve satir araliklarina, diger turlu turlu elementlerin nasil goruldugune dair her sey giriyor. Gunumuz modern tasarim anlayisina uymayan detaylar var temanizda.maviyapimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En basitinden bembeyaz arkaplan uzerine simsiyah font olmamis, bunu biraz yumusatmaniz daha modern bir gorunum saglar. Themeforest sadece tema yapin demiyor modern gorunumlu temalar yapin diyor. Sizin yaptiginiz tema 2000li yillarin baslarindaki templatemonster temalarini animsatiyor.
ayrica ozellik olarak da kullaniciya bol alternatif sunmaniz gerekiyor. Ornegin blog postlarinda right sidebar, left sidebar, no sidebar gibi kullanicinin keyfinin secmek isteyecegi tasarimlari eklemek gibi. .