Yeni sistem topladım 3 adet Fan aldım bunları anakarta bağlayınca RGB Fusion üzerinden kontrol edilebiliyormuş RGB kısımları ama anakartta 2 adet Fan desteği varmış nasıl bir çoklayıcı almam gerekir?