Fan çoklayıcı hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fan çoklayıcı hk.
0
●
21
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Fan çoklayıcı hk.
20-12-2020, 22:28:12
#1
iOktay
Yeni sistem topladım 3 adet
Fan
aldım bunları anakarta bağlayınca RGB Fusion üzerinden kontrol edilebiliyormuş RGB kısımları ama anakartta 2 adet Fan desteği varmış nasıl bir çoklayıcı almam gerekir?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler