R10 forum hakkında hk. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 forum hakkında hk.
29
●
741
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 forum hakkında hk.
1
2
3
4
20-12-2020, 21:29:10
#1
farukdursun12
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar 2 gün önce de forumda gezerken böyle birşey geldi
bu nedir
20-12-2020, 21:29:58
#2
weqale34
Bu ara ara kullanıcılara gelen mesajlardandır ilk defa denk geldiyse forumda çok vakit geçiriyorsun demektir : )))
20-12-2020, 21:30:03
#3
canpeksen
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Valla canım sıkkın benim çekirdeğimi alıp kenara geçiyorum
20-12-2020, 21:30:09
#4
Misafir
Pipocu
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
20-12-2020, 21:30:21
#5
resulalagozoglu
Bu bizim şey değil mi ya şu şey...
20-12-2020, 21:30:23
#6
Misafir
20-12-2020, 21:30:41
#7
Sadrazam
Sebastiani mouse imleciyle yakalayınca çıkıyor
20-12-2020, 21:30:46
#8
abdi
20-12-2020, 21:31:04
#9
resulalagozoglu
weqale34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu ara ara kullanıcılara gelen mesajlardandır ilk defa denk geldiyse forumda çok vakit geçiriyorsun demektir : )))
Cıh cıh cıh yanlış bilgi bilemedin reis
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler