• 20-12-2020, 21:07:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bugun bu borsadan baska hesaba btc gönderdim tam 120 tl para kesti arkadaşlar bu normal mi yaa evlat acısı gibi koydu bu nedir? 470 tl gönderdim 350 tl geçti şaka gibi değil mi
  • 20-12-2020, 21:09:17
    #2
    bitcoin ile gonderimlerde ne yazik ki fee ler cok yuksek. Daha farkli coinler ile gonderin bir dahaki sefere. Bu fee ler madencilere gidiyor. Borsalarin cok bir sucu yok yani
  • 20-12-2020, 21:09:46
    #3
    Olmayan paradan, para kazanmak 10/10 (firma için)
    Üzücü
  • 20-12-2020, 21:10:02
    #4
    şu aralar hacim yüksek olduğu için normal hocam
  • 20-12-2020, 21:10:03
    #5
    maalesef
  • 20-12-2020, 21:10:35
    #6
    cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmayan paradan, para kazanmak 10/10
    Üzücü
    olmayan para derken nasıl olmayan hocam açıklar mısınız
  • 20-12-2020, 21:11:15
    #7
    çekim işlemleri için btctürk kullanabilirsiniz hocam
  • 20-12-2020, 21:13:27
    #8
    120 hiç normal rakam değil,kontrol edin hata olabilir
  • 20-12-2020, 21:13:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    baska bir yere göndermem gerekiyordu ve sadece btc kabul ediyorlardı.