• 19-12-2020, 22:47:31
    #1
    bu ekranı ne yaptıysam kapatamadım
  • 19-12-2020, 22:48:38
    #2
    View/Hide Console. türkçe kullanıyorsan Görünüm / Konsolu Gizle gibi bişey olması lazım.
  • 19-12-2020, 22:50:14
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    View/Hide Console. türkçe kullanıyorsan Görünüm / Konsolu Gizle gibi bişey olması lazım.
    Çok Teşekkürler