• 19-12-2020, 18:28:05
    #1
    BİR ŞEY MERAK EDİYORUM. "Bana şöyle bir şey lazım, bunu şöyle kaça yaparsınız? pm ya da wp üzerinden teklif ve referanslarınızı sunun" diyen kişiler neden hiç geri dönüş yapmıyor? İlla olumlu bir dönüş olacak diye bir şey yok ama bana kalırsa bir saygıdır. Bu yazılı olmayan bir kuraldır bence, ya da böyle şeyler hep bana mı denk geliyor? Yanlış laf ettiysem kusura bakmayın şimdiden
  • 19-12-2020, 18:32:51
    #2
    Başta bende çok yadırgadım.

    Yapılan işi ve piyasayı öğrenmek.
    En uygun teklifi almak.
    Size rakip olarak çıkmak.

    Aklıma başka sebep gelmedi
  • 19-12-2020, 18:37:00
    #3
    gelen kutunun dolduğunu varsayarsak mantıklı bence
  • 19-12-2020, 18:44:15
    #4
    ahmetssancar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelen kutunun dolduğunu varsayarsak mantıklı bence
    Kutum boş gözüküyor.