Hocam, doğma büyüme İstanbulluyum. Daha doğrusu İstanbulluydum. Dışarıdan bakana güzel, içinden deniz geçen bir şehir sonuçta. Ama ben 29 sene sonra anca taşınabildim. Şimdi Fethiye'deyim.

Trafik sorun. Trafikte insanların sabırsızlığı, en ufak bir şeyde saldırmaya hazır olmaları, kalabalık oluşu ve yaşam koşullarının yüksek olması. Yani rahat edebileceğin ilçeleri pek tabii var, para sorun değil ise. 4 ay oldu ben taşınalı. Ailem hala İstanbul'da. İnsan özlüyor elbet ama giriş ve 1. kattaki evlere giren o kalabalık mahalle sesleri bile sorun oluyor bir yerden sonra.