• 16-12-2020, 12:27:22
    #1
    Arkadaşlar günlük düzenli verdiğim reklam ücreti ile 1 hafta önce günlük 100 sipariş alıyordum şuan 1 - 2 alıyorum anlaşmalı olduğum mng ve yurtiçi kargonun önü sinek avlıyor. acente sahiplerine sorduğumda 1 haftadır birşey var inanılmaz düştü diyorlar. sizdede durum böylemi sizce sebebi yılbaşımı nedendir ?
  • 16-12-2020, 12:30:00
    #2
    %98 düşmüşse sizde bir problem vardır mutlaka.
  • 16-12-2020, 12:30:12
    #3
    yasaklar geri gelebilir diye halk parasını cebinde tutuyordur diye düşünüyorum
  • 16-12-2020, 12:30:57
    #4
    hocam yılbaşı kampanyalarını bekliyor herkes. Birde malum piyasanın durumu belli.

    çok yılbaşı kampanyası başlayacak ben bi kaçına katıldım.
  • 16-12-2020, 12:33:09
    #5
    Tr de iseniz bilmem ama avrupa ve abd için ölü dönemler bunlar noel yüzünden
  • 16-12-2020, 12:37:09
    #6
    Kış sezonu hocam şubattan sonra açılacağını düşünüyorum
  • 16-12-2020, 12:37:04
    #7
    isviçre ve norçevte arkadaşlarımla konuştum e-ticaretci orada da kötüymüş yapıcak bir şey yok. Kampanyalar başlayacak insanlar para harcamaya korkuyor.
  • 16-12-2020, 12:37:38
    #8
    Urun gamını bilmediğimden sadece tahmin olmakla beraber; %98 düşüş piyasanın kötü olması ile açıklanamaz genelde.
  • 16-12-2020, 12:38:55
    #9
    Üyeliği durduruldu
    o kadar düşüş normal değil fakat yeni yasaklardan dolayı diye düşünüyoruz bizde. Bizim satışlarımızda %7-10 arası bir düşüş yaşandı.