Merhaba.
Kampüste sadece ziraat bankası ve işbankası atmleri mevcut. Ziraat ile anlaşmam bitti. İş bankası hesabı açmayı düşünüyorum.
Şunu sormak istiyorum. İş bankasında bildiğim kadarıyla sanal kart sınırı yok. Bunu debit kart üzerinden de açabiliyor muyuz? Yoksa illaki kredi kartı mı olması gerekmekte? Teşekkür ederim.
İş Bankası Hkk.
3
●93
- 15-12-2020, 17:46:47
- 15-12-2020, 18:31:05Merhabalar,
Kredi kartı gerekli. Ama Maximum Mobil uygulamasında Maximum Gaming kart açabiliyorsunuz, oda sanal kart olarak kullanılabiliyor.