• 15-12-2020, 13:08:59
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Covid-19 nedeni ile Aralık ayında olacak olan ehliyet sınavları ertelendimi Ocak ayına, bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen paylaşabilir mi?
  • 15-12-2020, 13:09:56
    #2
    Ertelenmedi
  • 15-12-2020, 13:10:20
    #3
    Ben geçen ay girdim ehliyet sınavına birçok arkadaşım erteleme yüzünden giremedi ama benim yazıldığı kursta erteleme yoktu erteleme olan yerlerde öğrencilere mesaj attılar diye biliyorum
  • 15-12-2020, 13:11:17
    #4
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben geçen ay girdim ehliyet sınavına birçok arkadaşım erteleme yüzünden giremedi ama benim yazıldığı kursta erteleme yoktu erteleme olan yerlerde öğrencilere mesaj attılar diye biliyorum
    Bu kurs'dan kursa fark ediyormu yani,
  • 15-12-2020, 13:11:33
    #5
    bu ay sonunda E-Sınav'a gireceğim ertelenmedi galiba
  • 15-12-2020, 13:12:09
    #6
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertelenmedi
    Neden bana ertelendi dediler bunlar anlamış değilim bunu en iyisi milli eğitimine gidip sormak lazım
  • 15-12-2020, 13:12:45
    #7
    dikmenofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kurs'dan kursa fark ediyormu yani,
    Evet fark ediyor arayıp sormanızfa fayda var
  • 15-12-2020, 13:12:41
    #8
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay sonunda E-Sınav'a gireceğim ertelenmedi galiba
    inşAllah dediğiniz gibi olur.
  • 15-12-2020, 13:13:32
    #9
    en kesin bilgiyi şube verir, ertelenmediyse de sana ertelendi diyorlarsa yine sınava giremezsin büyük ihtimalle seni o sınav planının dışına koyup sonraki sınava eklediler. Şubeye gidip tekrar konuş mebe gidersen şikayet gibi olur sınavda sıkıntı yaşatabilirler