• 14-12-2020, 22:14:49
    #1
    2 tane davetiyem vardı birisini kullandım. 1 tane kalmıştı. Diğerini R10 vergi olarak mı kesti acaba?
    • Megend
    Megend bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-12-2020, 22:15:26
    #2
    ban yediniz mi yakın zamanda?
  • 14-12-2020, 22:15:47
    #3
    1 arkadaşınıza 1 r10'a
  • 14-12-2020, 22:15:50
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ban yediniz mi yakın zamanda?
    Hayır hesabımı kendi isteğimle tatil moduna almıştım.
  • 14-12-2020, 22:21:03
    #5
    Pandemi kısıtlamasıdır hocam, korona yayılmasın diye davetiye kullanımı gece 22 ile sabah 10 saatleri arasında kalan süreler dışında kullanıma kapatılmış olabilir.
    • AydinTuna
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.