Davetiyem Nereye Gitti? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Davetiyem Nereye Gitti?
4
●
156
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Davetiyem Nereye Gitti?
14-12-2020, 22:14:49
#1
Misafir
2 tane davetiyem vardı birisini kullandım. 1 tane kalmıştı. Diğerini R10 vergi olarak mı kesti acaba?
Megend
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
14-12-2020, 22:15:26
#2
Misafir
ban yediniz mi yakın zamanda?
14-12-2020, 22:15:47
#3
Misafir
1 arkadaşınıza 1 r10'a
14-12-2020, 22:15:50
#4
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ban yediniz mi yakın zamanda?
Hayır hesabımı kendi isteğimle tatil moduna almıştım.
14-12-2020, 22:21:03
#5
Misafir
Pandemi kısıtlamasıdır hocam, korona yayılmasın diye davetiye kullanımı gece 22 ile sabah 10 saatleri arasında kalan süreler dışında kullanıma kapatılmış olabilir.
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler