• 14-12-2020, 20:26:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, yapılan açıklama da 1000₺ destek verilecekmiş 3 ay boyunca.
    Bundan şahıs firmaları yararlanabiliyor mu? Yani atıyorum ben alabilir miyim bu desteği?
  • 14-12-2020, 20:27:37
    #2
    Hayır basit usül yani berber vb küçük işletmeler, bizi insandan saymıyor
  • 14-12-2020, 20:28:12
    #3
    Bizi kıskanan Almanya esnafa cirosunun %70 kadarını ödüyor. Ciro he kar değil ciro.

    1000 tl nedir ya 😂 orta dereceli bir dükkan kirası 6 7 bin lira.
  • 14-12-2020, 20:28:44
    #4
    Esnaf dediğimiz insanlar zaten şahıs firmaları değil mi?
  • 14-12-2020, 20:28:59
    #5
    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır basit usül yani berber vb küçük işletmeler, bizi insandan saymıyor
    O zaman vergide almasınlar madem bizden.
  • 14-12-2020, 20:33:19
    #6
    Bir de 3. faz muhabbeti vardı, Onda durum nedir ?
  • 14-12-2020, 21:11:18
    #7
    Başkan Erdoğan böyle demiş
  • 14-12-2020, 21:12:55
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkan Erdoğan böyle demiş

    bize düşmüyor o zaman
  • 14-12-2020, 21:24:09
    #9
    Kira yardımı ve Esnaf Destek Yardımı, Basit Usül vergisi verenlere geçerliymiş. Biz alamıyoruz yani