• 13-12-2020, 12:51:15
    #1
    Merhabalar bir ikilimde kaldım ve ne yapacağımı şaşırdım.
    1 ay önce 160 bin kredi çekip araba aldık, 160 bin krediye 50 bin faiz geldi ilk ay krediye kapatırsam 2 bin lira faiz ödiyeceğim. 48 bin tl cebimde kalacak.
    Aylık 6500 kredi ödemem var.
    Bir adet evim var aldığım ev ile karda ettim. Evimin 1600 kira getirisi var evi satarsam krediyi kapatmış olacağım elinde bir mebla parada kalacak. Krediyi ödememde çok şükür bir sıkıntım yok ödeyebiliyorum. Aldığım evi satarsam 50 bin lira kar etmiş olacam 4-5 ayda . Ama faize 50 bin lira ödemek istemiyorum sizce nasıl hareket etmeliyim
  • 13-12-2020, 12:52:52
    #2
    Ben bir noktadan sonra iptal oldum siz çözmeye devam edin
  • 13-12-2020, 12:53:20
    #3
    Başka evin varmı ?
  • 13-12-2020, 12:53:43
    #4
    Bu sizin ticari hayatınız. Ticaretinize kimseyi karıştırmayın, eğrisiyle - doğrusuyla kendiniz karar verin.
  • 13-12-2020, 12:54:00
    #5
    Vadesi ne kadar o önemli. 1 yılsa kapa. 10 yılsa kapama mesela.
  • 13-12-2020, 12:54:47
    #6
    Krediyi ödemeye devam edin büyük ihtimal ev fiyatları da artıcaktır yeni yılda. kredinizi ödemeye devam edin bence
  • 13-12-2020, 12:55:12
    #7
    2 kere okudum tam anlamadım.
    Anladığım kadarıyla evi arabayı satmayın.
  • 13-12-2020, 12:56:15
    #8
    Evi satmak bana göre mantıklı değil şu zamanda, 48 bin az faiz vereceğim derken 1 ay sonra evin fiyatında o kadar artacak zaten bence çok takılmadan devam etmek lazım.
  • 13-12-2020, 12:57:16
    #9
    Dusuk faizle cektiysrn parayi ticaretle döndet yada ugrasmazsan kapatmalisin faiz odemektense faizden kar et