Merhabalar bir ikilimde kaldım ve ne yapacağımı şaşırdım.
1 ay önce 160 bin kredi çekip araba aldık, 160 bin krediye 50 bin faiz geldi ilk ay krediye kapatırsam 2 bin lira faiz ödiyeceğim. 48 bin tl cebimde kalacak.
Aylık 6500 kredi ödemem var.
Bir adet evim var aldığım ev ile karda ettim. Evimin 1600 kira getirisi var evi satarsam krediyi kapatmış olacağım elinde bir mebla parada kalacak. Krediyi ödememde çok şükür bir sıkıntım yok ödeyebiliyorum. Aldığım evi satarsam 50 bin lira kar etmiş olacam 4-5 ayda . Ama faize 50 bin lira ödemek istemiyorum sizce nasıl hareket etmeliyim