• 13-12-2020, 12:25:34
    #1
    Merhaba değerli R10 sakinleri,
    Bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse sevinirim geçen sene premium üyeliğimi yılbaşı indiriminden almıştım. Bu sene de aynı indirimler olacak mı? Forumda araştırdım ama konu bulamadım. Bilenler cevaplarsa sevinirim. Hayırlı günler
    Coşkun hocamdan yanıt gelmiştir. Teşekkürler
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yılbaşında çekiliş olacak indirim düşünmüyoruz.
  • 13-12-2020, 12:26:13
    #2
    İndirim olmayacak, yılbaşından sonra zam gelecek.
  • 13-12-2020, 12:26:49
    #3
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirim olmayacak, yılbaşından sonra zam gelecek.
    Zam üstüne zam mı gelecek ? Hocam daha yeni zamlar gelmedi mi?
  • 13-12-2020, 12:27:01
    #4
    O güzel indirimler güzel atlara binip gittiler.
  • 13-12-2020, 12:27:18
    #5
    Çekilişler olacak.. bedava ya da getirebilirsin şansın varsa
  • 13-12-2020, 12:29:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    İndirim olmayacağı kesin mi? Şimdi aldıktan sonra indirim olursa üzülürüz
  • 13-12-2020, 12:29:22
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zam üstüne zam mı gelecek ? Hocam daha yeni zamlar gelmedi mi?
    Her şeye zam yapılmadı, bir iki opsiyona zam yapıldı geçen gün. Yılbaşından sonra da bir zam geleceğini belirtti @Coskun; hocamız. Zam gelmeden üyelikle stoklayın derim. Faydası çok. Pişman olmazsınız.
  • 13-12-2020, 12:32:20
    #8
    Zam gelmiş premium Lara indirim olsa çok güzel olur
  • 13-12-2020, 12:43:29
    #9
    @Coskun; hocam bize bi yılbaşı hediyesi vermek isterse hazırız diyelim o zaman