• 13-12-2020, 01:24:37
    #10
    cocobongo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam selamlar eşim diyetisyen yaptıkları şeyi söyliyim sana vucudundaki ödem ve suyu attırıyor sen kilo verdim sanıyorsun veriyorsunda ama giden yağ değil direk su olduğu için sağlığına zararlı
    Yorumunuz İçin teşekkür ederim dediğiniz gibi en mantıklısı diyetisyen gibi
  • 13-12-2020, 01:25:02
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum çayların genel amacı metabolizmayı hızlandırmak ve daha çok kalori yaktırmak.
    Çay içip çikolata, şeker, yağ gömersen bişiye fayda etmez onun yerine yeşil çay iç aynı şey bence
    Yeşil çayında illaki faydası vardır ama bilmiyorum 😄
  • 13-12-2020, 02:02:55
    #12
    OgzhnAktp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zayıflamak istiyorsanız kesinlikle "şeker diyeti" yapın 1 ayda 5 kilo verdim
    Nası 5kg
  • 13-12-2020, 02:03:35
    #13
    Dumbpoet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nası 5kg
    Şekerden paketli gıdalardan uzak durdum günlük yürüyüş yaptım karnımı sisirecek kadar yemedim