Selamlar, G502 Hero adlı mouseyi Amazonun Fransa sitesinden sipariş ettim. Ancak orada detaylarda gözüme çarpan, Batı Avrupa versiyonu ve Doğu Avrupa versiyonu var. Ben indirimde olan Batı Avrupa versiyonunu sipariş ettim. Bunlardaki fark nedir acaba? Tasarım, renk falan mı? Yoksa farklı bir ayar farkı mı?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Ürün linki ; https://www.amazon.fr/gp/product/B07...96&psc=1&tag=1
Mousude fark var mı?
1
●19