• 10-12-2020, 13:33:54
    #1
    arkadaşlar türknet internetim var yaklaşık bir saattir internete çıkamıyorum. türknet kullanan diğer arkadaşlarda da aynı sorun var mıdır?
  • 10-12-2020, 13:34:54
    #2
    Bende bı sıkıntı yok hocam
  • 10-12-2020, 13:35:56
    #3
    ElRey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bı sıkıntı yok hocam
    anladım hocam sorun bizim bölgede ya da bende demek ki
  • 10-12-2020, 13:36:44
    #4
    Bölgesel olabilir hocam sorun yok gibi bende
  • 10-12-2020, 13:38:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bölgesel sorun yaşıyor olma ihtimalin yüksek, arıza kayıdı oluşturup detaylı bilgi alabilirsin.
  • 10-12-2020, 13:39:21
    #6
    İpv6 testleri için çalışmalar mevcut onunla alakalı olabilir hatta bende test sürecine dahil oldum şuan modem arayüzümde ipv6 aktif türknet çıkış izni bekliyoruz bu hafta sonu test edeceğiz herşey sorunsuz olursa yakın bi zamanda talep'e göre muhtemel ipv6 seçeneği aktif olur herkese.
  • 10-12-2020, 13:39:45
    #7
    teşekkür ederim. ben bi arıza kaydı açayım
  • 10-12-2020, 13:40:35
    #8
    Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İpv6 testleri için çalışmalar mevcut onunla alakalı olabilir hatta bende test sürecine dahil oldum şuan modem arayüzümde ipv6 aktif türknet çıkış izni bekliyoruz bu hafta sonu test edeceğiz herşey sorunsuz olursa yakın bi zamanda talep'e göre muhtemel ipv6 seçeneği aktif olur herkese.
    baya zamandır gidip geliyor hocam, bugün ilk defa gitti gelmedi
  • 10-12-2020, 13:41:47
    #9
    Altyapınız TürkNet'e mi ait yoksa Türk Telekom mu? Eğer Türk Telekom ise çevrenizdeki diğer Türk Telekom kullanıcılarına bir sorabilir misiniz onlarda da kopukluk var mı?