• 09-12-2020, 21:00:59
    #1
    Natrodan bana süresi yaklaşınca mailde gelmedi. 35 Gün geçmiş ve 69$ geç yenileme bedeli isteniyor. bakıyorum site halen aktif kapanmamışda. Ne yapmalıyım bu kadar para bir domaine nasıl ödenir
  • 09-12-2020, 21:03:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Düştükten sonra alın
  • 09-12-2020, 21:04:08
    #3
    normalde düştükten sonra 80 gün sonra alırsın. yada şimdi ücreti öde al
  • 09-12-2020, 21:07:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düştükten sonra alabileni görmedim hitli siteyse direk domain şirketleri satmak için alıyor.
  • 09-12-2020, 21:11:09
    #5
    natro ile görüşün benzeri banada olmuştu sonrasında istedikleri 69$ ı 9$ a düşürmüşlerdi
  • 09-12-2020, 21:16:16
    #6
    Natroda problem var herhalde benim domainim düşmüş olması gerekirken kayıtlı ve siteyi yönetebiliyorum
  • 09-12-2020, 23:12:25
    #7
    napalım natroya güvenmeyelimmi ben normalde haytta kaçırmam bana mail bildirmleri attıklarını söylüyorlar ama iletmemişler.