Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim az kaldı
İphone 6s cihazım var 32gb hafızası var saklama alanına bakıyorum 16gb ını diğer adı altında bişey kullanıyor bu nedir nasıl silerim nerdeyse tüm uygulamaları sildim halen 31.9gb dolu gözüküyor buraya resmi bile yükleyemedim whatsappa giremiyorum bile çoğu uygulamaya girmiyor şuanda direk atıyor
İphone saklama alanı hakkında
3
●66