• 08-12-2020, 02:39:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim az kaldı
    İphone 6s cihazım var 32gb hafızası var saklama alanına bakıyorum 16gb ını diğer adı altında bişey kullanıyor bu nedir nasıl silerim nerdeyse tüm uygulamaları sildim halen 31.9gb dolu gözüküyor buraya resmi bile yükleyemedim whatsappa giremiyorum bile çoğu uygulamaya girmiyor şuanda direk atıyor
  • 08-12-2020, 02:43:34
    #2
    https://support.apple.com/tr-tr/HT211686
    İncelemenizi tavsiye ederim.
  • 08-12-2020, 02:50:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Uygulamalara girdiğinizde atmasının sebebi yazılım güncellemesini yapmamanızdan dolayıdır.
  • 08-12-2020, 08:36:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam telefonu kapatıp açarsanız sildiğiniz depodan da silinmiş olur.