Arkadaşlar eve 4lü avize aldım. Ancak taktıktan sonra biraz loş ışıkmış sarı renkli. 4 tane beyaz ampülle bile sarı ışık veriyor. Çünkü bu camlar sarı tonlu şeklinde.
Bunların rengini nasıl açabilirim? Çamaşır suyunda beklettim ama hiç beyazlamadı. Düz beyaz olması İçin Ya da az daha beyazlasın diye ne yapabilirim
teşekkürler.